Упитник за испитивање задовољства корисника услугама
ЈКП „ДРУГИ ОКТОБАР“ ВРШАЦ, Сектор Водовод и канализација, 2024. година

Поштовани корисници,

ЈКП „ДРУГИ ОКТОБАР“ од 01.12.2024. године до 31.12.2024. године спроводи испитивање задовољства корисника услугама ЈКП „ДРУГИ ОКТОБАР“, Сектор Водовод и канализација.
Испитивање задовољства корисника је законска обавеза, али и начин да на основу прикупљених података унапредимо квалитет услуга, међусобну комуникацију и боље одговоримо на потребе корисника.
Упитник је анониман и подаци ће бити коришћени искључиво за унапређење услуга ЈКП „ДРУГИ ОКТОБАР“, Сектор Водовод и канализација.

ВАШЕ МИШЉЕЊЕ НАМ ЈЕ ВАЖНО, ХВАЛА ВАМ ШТО УЧЕСТВУЈЕТЕ У ИСПИТИВАЊУ!

Анкета
Анкета
Када попуњавате тј. одабирате опције са мобилног уређаја, потребно је да квадратић за селектовање кликнете два пута како би се одговор прихватио.
10

Пол*

Старост испитаника/-це:*

Место становања*

Уколико станујете у згради наведите на ком спрату се налази Ваш стан? У супотном оставите поље празно.

Наведите број чланова Вашег домаћинства*

Да ли користите услуге јавног комуналног предузећа?*

Које*

Колико сте информисани о надлежностима, раду и активностима Сектора Водовод и канализација?*

Молимо Вас да оцените задовољство услугама ЈКП „ДРУГИ ОКТОБАР“, Сектор Водовод и канализација оценом од 1 до 5, где је: *

Колико сте, уопште, задовољни услугама Сектора Водовод и канализација (заокружите одговор)?*

Квалитет услуге водоснабдевања и одвођења отпадних вода:
8

Редовност снабдевања водом

Квалитет воде за пиће *

Притисак воде у мрежи*

Брзина отклањања пријављеног квара*

Одржавање канализационе мреже

Тачност очитавања водомера*

Одвођење отпадних вода (у смислу учесталости јављања запушења канализације и непријатних мириса)

Одвођење отпадних вода ( у смислу изливања фекалне и/или атмосферске канализације)

Цена услуга водоснабдевања и одвођења отпадних вода:
2

Цена услуге водоснабдевања (износ који плаћате у односу на квалитет услуге)*

Цена услуге одвођења отпадних вода (износ који плаћате у односу на квалитет услуге) )*

Ниво информисаности и комуникација:
3

На који начин се информишете о раду, активностима и услугама Сектора Водовод и кнализација (можете означити више одговора)*

Колико сте задовољни квалитетом информисања (приликом прекида испоруке услуга, извођења радова, промена цена и сл.)*

Колико сте задовољни начином комуникације са запосленима у Сектору Водовод и канализација?*

Захтеви, жалбе и предлози
3

Колико сте задовољни брзином решавања Ваших захтева, жалби и /или предлога*

Колико сте задовољни одговором који сте добили на Ваш захтев, жалбу и /или предлог*

Коментари, напомене или препоруке за унапређење рада Сектора Водовод и канализација: