Јавно комунално предузеће “Други октобар” решилo je да комуникацију са грађанима подигнe на виши ниво, па ће тако од сада грађани моћи да закажу разговоре са директором Кнежевићем.
– Наше предузеће има свакодневни контакт са грађанима на разним пољима, јер покривамо готово све делатности које се тичу живота грађана. Такође имамо и службе које су увек доступне грађанима за решавање њихових проблема али и сва питања која имају. Сада желимо да ту комуникацију још више унапредимо и у наредном периоду направићемо и неке промене и још више олакшати контакт корисницима наших услуга. Осим тога, од сада ћу и ја као генерални директор примати грађане у жељи да саслушам њихове проблеме, али и евентуалне притужбе на рад наших служби. Други октобар је предузеће у служби грађана и зато је важно да се њихова реч чује, истакао је Јован Кнежевић, директор ЈКП Други октобар.
Директор Кнежевић примаће грађане два пута месечно, а разговори се могу заказати на број телефона 013/440-802 путем мејла info@oktobar.rs али и попуњавањем пријаве у предузећу.